Witam
Mój tata od 2 lat jeździ Manem TGA 18.460 2003r. Od tego czasu już trzy razy padła uszczelka pod głowicą Jak Panowie myślicie czy może być coś nie tak z blokiem? i drugie pytanko czy zamiast tego silnika D28 o którym słyszałem dość negatywne opinie można wstawić silnik D20?
Witam
Mój tata od 2 lat jeździ Manem TGA 18.460 2003r. Od tego czasu już trzy razy padła uszczelka pod głowicą Jak Panowie myślicie czy może być coś nie tak z blokiem? i drugie pytanko czy zamiast tego silnika D28 o którym słyszałem dość negatywne opinie można wstawić silnik D20?
Ja bym sprawdził tuleje. D20 common rail? z tego co wiem to ma zupełnie inny sterownik, sporo rzeźby z elektryką trzeba robić - nieopłacalne.
Głowica była planowana za każdym razem, co do tuleji to nie wystają ponieważ za drugą awarią okazało sie dodatkowo ze dwie z nich są pękniete i zostały wymienione.
A może auto było trochę przygrzane i siadły uszczelki na tulejach, a teraz tuleje się bujają i uszczelka siada. Ja miałem tak u siebie w F90. tuleje się bujały bo uszczelki na tulejach były wypalone i nie nadążyłem robić uszczelek pod głowicami. Po wymianie uszczelek na tulejach problem zniknął.
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot], Semrush [Bot] i 1 gość
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę