Strona 1 z 1 [ Posty: 15 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 14 sty 2012, 16:15

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 kwie 2006, 20:06
Posty: 43
Lokalizacja: DZL

Witam ,Magnum E-tech 2004 440 KM pokazuje komunikat - defekt wtrysku kod EECU 0 0065608 003 , może ktoś wie o co chodzi .Dzięki za pomoc.


Post Wysłano: 15 sty 2012, 17:42

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 maja 2010, 21:38
Posty: 182
GG: 0

WITAM.
czy silnik kuleje na odrotach jakby nie palił na jeden cylinder?
Jesli tak to bedzie chyba usterka mechaniczna pompy 6 cylindra.
Moze ktoś z forumowiczów potwierdzi bo nie chciął bym wprowadzić Cię w błąd.


Post Wysłano: 15 sty 2012, 18:41

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 cze 2009, 21:14
Posty: 429
GG: 8174728
Samochód: B8
Lokalizacja: ŁÓDŻ-SULEJÓW

po części się zgodzę ale nie nr 6...

_________________
SPEC.RENAULT TRUCK, VOLVO..DĄBROWA NAD CZARNĄ WOJ ŁÓDZKIE DK74
TEL. 509-036-498
-WYJAZDY NA AWARIE ELEKTRYKI I ELEKTRONIKI RENAULT I VOLVO- ADBLUE, APM, DEFEKT 200,DEFEKT WTRYSKU,DEFEKT IMMOBILIZERA,WYŁ.IMMOBILIZERA, ITP.). zapraszamy do grupy:
https://www.facebook.com/groups/235395747040110/


Post Wysłano: 15 sty 2012, 20:33

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 kwie 2006, 20:06
Posty: 43
Lokalizacja: DZL

Motor nie kuleje , a pompa nr 6 była wymieniona , tak jak i nr 2 i 4, chyba trzeba wymienić resztę .


Post Wysłano: 15 sty 2012, 21:45

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 mar 2009, 23:17
Posty: 55
GG: 0
Lokalizacja: Chorzów

Dlaczego nie nr. 6


Post Wysłano: 16 sty 2012, 10:16

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 cze 2009, 21:14
Posty: 429
GG: 8174728
Samochód: B8
Lokalizacja: ŁÓDŻ-SULEJÓW

Wiesz mogę się mylić bo kodów nie używam ale z tego co mi świta to ostatnia cyfra to nr pompy...

_________________
SPEC.RENAULT TRUCK, VOLVO..DĄBROWA NAD CZARNĄ WOJ ŁÓDZKIE DK74
TEL. 509-036-498
-WYJAZDY NA AWARIE ELEKTRYKI I ELEKTRONIKI RENAULT I VOLVO- ADBLUE, APM, DEFEKT 200,DEFEKT WTRYSKU,DEFEKT IMMOBILIZERA,WYŁ.IMMOBILIZERA, ITP.). zapraszamy do grupy:
https://www.facebook.com/groups/235395747040110/


Post Wysłano: 16 sty 2012, 16:16

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 maja 2010, 21:38
Posty: 182
GG: 0

Dla pewnosci sprawdziłem wg moich informacji jest to pompa 6 cylindra defekt mechaniczny.
Czyli pytanie słabe spręzania paliwo czy uwalona krzywka wałka rozrządu a może trzeba to jeszcze inaczej interpretować?
Piszesz ze wymieniłes własnie 6 pompę oraz dwie inne teraz nasuwa się pytanie na nową - sprawną używkę - po regeneracji i dlaczego je wymieniłes co było tego przyczyną??
To jedno a drugie jesli już miałeś wymontowane pompy czy sprawdziłeś jak wygląda wałek rozrządu ??????
Miałem przypadek w etech euro 2 ze własnie świecił się błąd konkretnego cylindra auto nie kulało paliło i jeżdziło normalnie jednak kiedy zdemontowałem pompę okazało się ze padła krzywka wałka.
I obym się mylił ale stawiam własnie na krzywkę.
Jak dojdziesz co i jak daj znać


Post Wysłano: 16 sty 2012, 17:21

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 kwie 2006, 20:06
Posty: 43
Lokalizacja: DZL

Dzięki za podpowiedzi , pompa nr 6 była wymieniona na nową bo w starej urwał się ten cały popychacz czy jak mu tam, i teraz się zastanawiam czy nie poharatał krzywki . Sam tego nie robię tylko w warsztacie , który ma autoryzację Renault. :?


Post Wysłano: 16 sty 2012, 22:33

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 mar 2009, 23:17
Posty: 55
GG: 0
Lokalizacja: Chorzów

A wtryskiwacz sprawdziłeś ??


Post Wysłano: 22 sty 2012, 13:02

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 kwie 2006, 20:06
Posty: 43
Lokalizacja: DZL

Auto na warsztacie - jak wyjedzie to powiem co mu dolegało ale mam pytanie - w tej niby szafie za fotelem pasażera tuż nad podłogą jest jakieś pokrętło ; idą tam przewody elektr. - do czego to służy ? Tak przypadkowo jakoś to odkryłem- może nie na temat ale nie chciałem robić nowego tematu.


Post Wysłano: 24 sty 2012, 0:11

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 kwie 2009, 23:43
Posty: 107
GG: 2684463
Samochód: Pogotowie Techniczne/Warsztat

To nie pokrętło tylko wtyczka do infomaxa.

_________________
Serwis "OnRoad" Diagnostyka, elektronika, elektryka, ciężarowe, osobowe, dojazd na miejsce.
Naprawa ECU, VECU, FFR, LCM, ECAS, EBS, liczniki, immo, chiptuning,


Post Wysłano: 24 sty 2012, 18:30

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 kwie 2006, 20:06
Posty: 43
Lokalizacja: DZL

Dzięki. A co do tematu - padła rzeczywiście pompa nr 6 , poprzednio wymienili nr 1 , zależy z której strony się patrzy to tak się liczy, wymienili też pozostałe , teraz wszystkie nowe-regenerowane, wtryski są ok, jutro w trasę - zobaczymy jak się teraz będzie sprawował.


Post Wysłano: 29 sty 2012, 14:30

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 kwie 2006, 20:06
Posty: 43
Lokalizacja: DZL

Cytuj:
Dzięki. A co do tematu - padła rzeczywiście pompa nr 6 , poprzednio wymienili nr 1 , zależy z której strony się patrzy to tak się liczy, wymienili też pozostałe , teraz wszystkie nowe-regenerowane, wtryski są ok, jutro w trasę - zobaczymy jak się teraz będzie sprawował.
Auto idzie jak burza ale zgotowało mi następną niespodziankę - podczas jazdy zeszło powietrze z fotela i pedał sprzęgła stał się twardy- czy to wina temp. powietrza , było minus 10 , czy wina jakiegoś zaworu . Osuszacz wymieniony na nowy miesiąc temu. Może ktoś podpowie?


Post Wysłano: 29 sty 2012, 14:44

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 maja 2010, 21:38
Posty: 182
GG: 0

standardowy problem w reniach e-tech do wymiany zawór jak kto woli czterodrożny \ sześciodrożny w każdym razie jest on po lewej stronie po podniesieniu kabiny


Post Wysłano: 30 sty 2012, 19:06

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 kwie 2006, 20:06
Posty: 43
Lokalizacja: DZL

Cytuj:
standardowy problem w reniach e-tech do wymiany zawór jak kto woli czterodrożny \ sześciodrożny w każdym razie jest on po lewej stronie po podniesieniu kabiny
Zawór wymieniony , filtr osuszacza też -może będzie lepiej, dzięki za radę .


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 15 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: