wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
http://www.harnas.wagaciezka.com/

Transport kontenerów
http://www.harnas.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=17950
Strona 54 z 88

Autor:  alte [ 12 sty 2013, 7:58 ]
Tytuł:  Re: Transport kontenerów

Chyba nie ma żadnej.

Autor:  Bielik_NS [ 12 sty 2013, 11:04 ]
Tytuł:  Re: Transport kontenerów

Cytuj:
Chyba nie ma żadnej.
Jest jest, chodzi o to ze rozmawiałem z facetem przez tel. i mówił ze szuka kierowcy. I tak jak wcześniej pisałem - bazę maja w Pruszczu w taborze DAF'y i właśnie wożą puszki z Hamburga do Polski. Chciałem poznać opinie tylko jakiej firmy ... :lol: Bo w obecnych czasach ciężko o coś normalnego :?

Autor:  alte [ 12 sty 2013, 13:56 ]
Tytuł:  Re: Transport kontenerów

To może Lędowo a nie Pruszcz. Tam jest Hitex. Jeżeli to ta firma to szczerze odradzam. Chyba, że lubisz płacić za przepały (Daf ma palić 30, nie więcej) i zaglądać do domu na weekend co 3 tygodnie.

Autor:  Bielik_NS [ 12 sty 2013, 15:34 ]
Tytuł:  Re: Transport kontenerów

Cytuj:
To może Lędowo a nie Pruszcz. Tam jest Hitex. Jeżeli to ta firma to szczerze odradzam. Chyba, że lubisz płacić za przepały (Daf ma palić 30, nie więcej) i zaglądać do domu na weekend co 3 tygodnie.
Podziękował, będę w poniedziałek to obczaje jeśli tak to dziękuje :mrgreen:
Interesują mnie jeszcze opinie na temat firmy An-Trans
Ogólnie to ciężko ostatnio o jakąś normalną, już nie mówiąc że dobrą firmę i nie tylko na puszkach :roll:

Autor:  Pan Prezes [ 31 sty 2013, 22:25 ]
Tytuł:  Re: Transport kontenerów

Ostatnio na jednym z terminali w okolic EL podjechał WML z 20 z przodu , aby przełożyć na "dupe" niestety nie przełożyli.... nie dali rady podnieść... koleś który obsługiwał to urządzenie mówi ,że musi mięć ponad 30t na bank... bo do 30 podnoszą.... masakra....
Wiem ,że na puszkach w Trójmieście licho , a jak na HH też kiła.....?

Autor:  dudek81 [ 02 lut 2013, 12:03 ]
Tytuł:  Re: Transport kontenerów

Cytuj:
Ostatnio na jednym z terminali w okolic EL podjechał WML z 20 z przodu , aby przełożyć na "dupe" niestety nie przełożyli.... nie dali rady podnieść... koleś który obsługiwał to urządzenie mówi ,że musi mięć ponad 30t na bank... bo do 30 podnoszą.... masakra....
Wiem ,że na puszkach w Trójmieście licho , a jak na HH też kiła.....?

Ameryki nie odkryłeś. Niestety tak jeżdżą i jeździć jeszcze długo będą, chyba że co 100 metrów będzie waga.

Autor:  wojtas92 [ 02 lut 2013, 15:31 ]
Tytuł:  Re: Transport kontenerów

Panowie jest ktoś w stanie powiedzieć coś na temat CargoSped spółki PKP oraz firmu PolZug, która otwarła w ubiegłym roku ogromny terminal kolejowy pod Gądkami?
Oni tylko podstawiają naczepy czy mają swoje zestawy? Rozjaśni ktoś?

Autor:  MarkoS [ 02 lut 2013, 15:43 ]
Tytuł:  Re: Transport kontenerów

Cytuj:
Panowie jest ktoś w stanie powiedzieć coś na temat CargoSped spółki PKP oraz firmu PolZug, która otwarła w ubiegłym roku ogromny terminal kolejowy pod Gądkami?
Oni tylko podstawiają naczepy czy mają swoje zestawy? Rozjaśni ktoś?
Kiedyś przekładałem tam puchy to gadałem z kierowcą to PolZug ma kilka swoich autek które w koło komina jeżdżą trasy 100-150km od terminalu. Ale mogło się coś zmienić bo było to jakiś czas temu.

Autor:  Pan Prezes [ 16 lut 2013, 20:51 ]
Tytuł:  Re: Transport kontenerów

Mam pytanie od przewoźników wożących kontenery...
Słyszeliście może o naczepach CAMRO z Solca Kujawskiego ?
Druga rzecz , które z naczep uważacie za najlepsze , mam na myśli naczepy rozsuwane dla ciężkiej 20 i na 45.

Autor:  tracker [ 17 lut 2013, 3:23 ]
Tytuł:  Re: Transport kontenerów

Cytuj:
Mam pytanie od przewoźników wożących kontenery...
Słyszeliście może o naczepach CAMRO z Solca Kujawskiego ?
Druga rzecz , które z naczep uważacie za najlepsze , mam na myśli naczepy rozsuwane dla ciężkiej 20 i na 45.
45 chyba wsio ryba, nawet wielton się nada chociaż naczepy z rozsuwanym przodem są dobrą opcją. Ale stawiam na krone z ośkami maksymalnie z tyłu.
Ciężkie 20? dwie czy jedna? :P
dla dwóch wielton, krone no i stara prexorka nie składana.
Dla jednej chyba znowu wsio ryba ale faworytem są naczepy z zsuwaną ramą na środku, z tych starszych na pewno ma to pacton, środek pneumatyczny tył niestety na korbę. Ale generalnie z każdą da się jechać, teraz ciągam nowego shmitza i daje radę chociaż nie rozkłada się na 45 i brakuje mu mocowań na 20 na środek, nie wiem czy to jakaś uboga wersja czy jak.

Autor:  Pan Prezes [ 17 lut 2013, 11:37 ]
Tytuł:  Re: Transport kontenerów

Szykuje mi się robota na 45 i ciężkie 20 ale po jednej sztuce....najgorsze to ,że raz 45 raz 20- bo gdyby sama 20 to mam na placu 3 osiową 20' i 30'. Co do twojej Schmitki dziwna konfiguracja jak na nową naczepę ;). Oglądałem fajna właśnie Camro z tylnim wysuwem na 45 i wsuwem na 20' ;) też ma osie max z tyłu...osie SAF- wygląda fajnie...
Ostatnio w Gdyni oglądałem z czystej ciekawości do sprzedania naczepe z nr KNS ;) - Sommer , ale wątpie czy by założył na nię 40" czy uchwyty by złapały bo była po "20" jak banan...a miała z 4 lata ;)

Autor:  leman57 [ 17 lut 2013, 11:49 ]
Tytuł:  Re: Transport kontenerów

poprzedni właściciel 40 nie woził. rejestracje KNS, ETM, WML mówią same za siebie

Autor:  Pan Prezes [ 17 lut 2013, 11:54 ]
Tytuł:  Re: Transport kontenerów

Cytuj:
poprzedni właściciel 40 nie woził. rejestracje KNS, ETM, WML mówią same za siebie


Wiem... dołożyl bym jeszcze SCANIE WWL
Niedługo będa ciągac 3 x20 " heheh

Autor:  alte [ 17 lut 2013, 12:10 ]
Tytuł:  Re: Transport kontenerów

Ciągałem Camro. Bardzo dobrze szła z ciężką 20 na tyle.

Autor:  MAN [ 17 lut 2013, 12:14 ]
Tytuł:  Re: Transport kontenerów

Daj sobie spokój z naczepami gdzie ośki są przesunięte całkiem do tyłu jak chcesz wozić po jednej 20" zwłaszcza zima, zero trakcji zwłaszcza na zakrętach :mrgreen: .
Nie dość że potrzeba lotniska żeby manewrować tym dziadostwem, to oś w ciągniku nie jest dociążona a pierwsza ośka w naczepie jest przeważona.
Najnowszy model Krone to optymalne rozwiązanie, przednia belka oraz tył rozsuwany pod 45" a rozstaw osi jak przy zwykłej 40" rozsuwanej. Wtedy jeździsz z 45" jak z zwykłą plandeką i nie potrzebne ci wtedy zezwolenie na gabaryt bo przekraczasz długość całkowitą, jak masz 45" ośkami na samym tyle :]
Przy 40" z ośkami z tyłu koniec kontenera masz jakiś metr od tylnego koła :]

Autor:  Szaki [ 17 lut 2013, 13:17 ]
Tytuł:  Re: Transport kontenerów

Takie coś ode mnie :wink:
Obrazek

Kilka razy widziałem (chyba) niebieskie TGA na rej. KR z kontenerami. Jakaś większa firma, czy zdarzyło mi się widzieć ten sam pojazd?

Ogólnie to dużo jest na południu firm ciągających kontenery?

Autor:  MAN [ 17 lut 2013, 13:21 ]
Tytuł:  Re: Transport kontenerów

Nie kojarze nazwy firmy a le jest na pewno jedna taka z tablicami KR co ma niebieskie many i jeżdżą z Hamburga

Autor:  Igor [ 17 lut 2013, 13:43 ]
Tytuł:  Re: Transport kontenerów

Cytuj:
Nie kojarze nazwy firmy a le jest na pewno jedna taka z tablicami KR co ma niebieskie many i jeżdżą z Hamburga
Pewnie mówisz o Karpielu: http://www.truck-spotters.eu/index.php?topic=111.0

Autor:  Pan Prezes [ 17 lut 2013, 21:10 ]
Tytuł:  Re: Transport kontenerów

Źle się wyraziłem- mam na myśli Camro o osiach nirmalnym ustawieniu , napsiałem tak bo widziałem Camro co ma tylną oś całkiem z tyłu a dwie z przodu,ale to sa typowe naczepy do ciągnika 3 osiowego. Co do naczep 5 osiowych to pamiętajmy ,że każda ma osobny nr rej , gdzie za każdą trzeba zapłacić podatek od śr transportu i oc...i guzik z tego zostanie. To naprawdę jest bardzo dobra rzecz ale dla madrych ludzi i póki co na Trójmieście to dużo nie powojujesz , przegrasz z konkurencją KNS , WML , WWL - oni juz je mają. Znajomy ostatnio ciągnął 2x27t z GA do Rabki i Nowego Sącza...TRAGEDIA!

Autor:  elias26 [ 18 lut 2013, 6:44 ]
Tytuł:  Re: Transport kontenerów

Cytuj:
Źle się wyraziłem- mam na myśli Camro o osiach nirmalnym ustawieniu , napsiałem tak bo widziałem Camro co ma tylną oś całkiem z tyłu a dwie z przodu,ale to sa typowe naczepy do ciągnika 3 osiowego. Co do naczep 5 osiowych to pamiętajmy ,że każda ma osobny nr rej , gdzie za każdą trzeba zapłacić podatek od śr transportu i oc...i guzik z tego zostanie. To naprawdę jest bardzo dobra rzecz ale dla madrych ludzi i póki co na Trójmieście to dużo nie powojujesz , przegrasz z konkurencją KNS , WML , WWL - oni juz je mają. Znajomy ostatnio ciągnął 2x27t z GA do Rabki i Nowego Sącza...TRAGEDIA!
W normie paliwowej się mieścił ? :-) Jak oni te wagi wszystkie omijają ?

Strona 54 z 88 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/