Dzięki kolego za podpowiedź.
Dzisiaj dopiero miałem chwilę żeby pod niego zajrzeć ...
wtyczkę i kabelki zaraz przy wtyczce wyglądają na całe ,
chciałbym zapytać jaki tam powinien dochodzić sygnał
czy normalnie 24v +/-,czy coś innego,
dodam że błąd pojawia się na wyłączonym silniku jak i podczas jazdy
Rejestracja:02 sie 2010, 1:15 Posty: 660
GG: 0
Lokalizacja: Reykjavik
24 V , lecz najpierw rezystancja cewki zaworu musi sie zgadzac . W kolejnosci masz walnieta cewke .....lub polaczenie/przewody .....lub sterownik FFR .
tak też myslałem że 24v
rezystancja cewki ?...niewiem jaka powinna być ,ale u mnie pokazuje jakąś wielką oporność 2mega/ohm
po podaniu napięcia cewka nie daje znaku zycia nie ma żadnego kliknięcia itp.
Sprawdzałem gałkę lewarka i niby jest sprawna ,na każdym przełączeniu jest jakieś przejscie...
Początkowo jak się wyswietlał błąd to comfort shift nie wysprzęglał ale obroty utrzymywał ,a teraz już nie utrzymuje i też zaczynają ciężko biegi wchodzić ,trzeba się zatrzymać i wyłączyć na chwilę silnik i potem jakiś czas jest dobrze ... biegi wchodzą normalnie ,mimo że cs nie działa
Dzisiaj przy pomocy lekko zaprzyjaźnionego warsztatu pogrzebaliśmy trochę przy mańku,
podłączenie pod catsa i jazda ,
pierwsze padło na wiązkę, ale po wyjęciu i sprawdzeniu okazała się dobra,
elektronik mówił że zawór mehatroniczny na skrzyni - podmianka od tgx (przeróbka przewodów oczywiscie) i nic bląd nadal występuje ,
chwila nerwówki ,bo już mineło 6 godzin a tu lipa
następnie padło na pomkę sprzęgła z zaworem
podmianka na krótko i błąd znika... heh myślę jest super, trafione
wymiana pompki bo sam zawór (czujnik niby nie występuje)-jazda próbna i... i jest ok ,ale jest ''ale''
comfort shift działa błędu niema ,ale comfort shift działa jak by za długo...
tzn;jak się wciśnie przycisk i puści to jeszcze trzyma na sprzęgle jakieś 4 sekundy ,nie dzała tak jak kiedyś że wcisnę i puszcze przycisk i sprzęgło się załączy...
czy ktoś miał już podobny problem?
Niby elektronik robił kalibracje ale to nic nie dało,
objaw jest taki ,jak by sprzęgło się zacinało na kilka sekund po wciśnięciu przycisku,
na nożnym sprzęgle jest ok
czy ta cewka na dole to czujnik drogi sprzęgła?
bo ten przy pompce to chyba jest od cs
ps;teraz do przez jakiś czas mam trochę wyjazdów ,ale jak by co to podjadę do Ciebie zobaczysz co i jak
Użytkownicy przeglądający to forum: Semrush [Bot] i 3 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę