[phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 59: Trying to access array offset on value of type bool [phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 60: Trying to access array offset on value of type bool Renault Premium słabo kręci rozrusznik - wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
Rejestracja:25 gru 2010, 23:04 Posty: 5113
Samochód: orange i grafitowy
Renault Premium dziś rano uruchomiłem bez problemu. Później mniej więcej 2 godziny jeździłem i podjechałem do licznikowca. Chwilę (ok 30 minut) samochód stał później słabo kręcił rozrusznik czy możliwą przyczyną jest zamoczenie paska klinowego przez płyn chłodniczy(stwierdziłem mały wyciek no i pasek był mokry) i ślizganie sie po kołach a w efekcie mniejsze ładowanie?
Po podłączeniu prostownika i krótkim ładowaniu silnik można było uruchomić - dodam że akumulatory nie były na pewno dobrze naładowane - wielokrotne uruchamianie na warsztacie itd.....
Dziś na noc zostawiłem akumulatory po prostownikiem i rano zobaczę.
Czy szukać jeszcze czegoś czy poobserwować, a może od razu lecieć i sprawdzić ładowanie?
_________________ nie cytuję postów innych użytkowników
Sprawdzenie ładowania to minuta roboty. Ale teraz przy naładowanych na full bateriach, problemu z ładowaniem nie będzie. Muszą być trochę wypompowane baterie.
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Rejestracja:25 gru 2010, 23:04 Posty: 5113
Samochód: orange i grafitowy
przy ładowaniu prostownikiem na niskim prądzie ładowania bardzo szybko spada wskazówka amperomierza czyli akumulatory sie ładują ale po godzinie postoju bez ładowania już jest problem z uruchomieniem (z odbiorników tylko tachograf jest podłączony)
w mojej ocenie akumulatory powiedziały że ''chcą na emeryturę" poprzednio prawie 5 lat temu było chyba podobnie.
_________________ nie cytuję postów innych użytkowników
Już kilka razy miałem sytuacje, że akumulator padł z dnia na dzień.
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Ja bym sprawdził ładowanie. Później, na zgaszonym silniku, napięcie na każdym z akumulatorów. Na końcu stan elektrolitu aerometrem.
Przed zimą miałem taki przypadek, że w jednej celi był brunatny elektrolit. Do lutego b.r. rozrusznik kręcił bez problemu. Później, w przeciągu 2 dni akumulatory siadły kompletnie.
A taka ciekawostka (na marginesie): wg daty bitej na korpusie akumulatorów (obu) data produkcji to koniec 2004 roku.
Rejestracja:25 gru 2010, 23:04 Posty: 5113
Samochód: orange i grafitowy
Cytuj:
Już kilka razy miałem sytuacje, że akumulator padł z dnia na dzień.
I tak było w tym przypadku akumulatory umarły nagle i nieodowołalnie.
Założyłem nowe banery (przywiazanie do marki) od suderów i samochodzik pojechał.
dziękuje wszystkim za cenne uwagi i pomoc.
_________________ nie cytuję postów innych użytkowników
Rejestracja:05 paź 2006, 12:38 Posty: 3650
Samochód: Ferrari
Lokalizacja: PKN
Ano... kiedyś aku wytrzymał i z 10 lat, teraz 3 lata to jest wynik, a Renia lubi dostać prądu z rana, to nie kania babka co jej wystarczyło na jeden garnek złapać i ogień.
_________________ Czy jadę bezpiecznie? - Zadzwoń gdzie chcesz.
Zwykłą 400seta. Bez świateł prądu nie potrzebuje podczas pracy w ogóle. Więc może warto pomyśleć o jakiś dziennych, akumulatory by było obciążone tyle co nic.
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Rejestracja:25 gru 2010, 23:04 Posty: 5113
Samochód: orange i grafitowy
Cytuj:
Zwykłą 400seta. Bez świateł prądu nie potrzebuje podczas pracy w ogóle. Więc może warto pomyśleć o jakiś dziennych, akumulatory by było obciążone tyle co nic.
zgadza się tam nie ma "prawie'' żadnej elektroniki i nie problemem jest to że brakuje prądu one (akumulatory) się po prostu zużyły i nawet korzystanie w minimalnym stopniu nie uchroni ich przed nagłą awarią.
_________________ nie cytuję postów innych użytkowników
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 3 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę