Witam. Mam problem z zapowietrzaniem się układu paliwowego. Najgorsze jest to ,że może zapowietrzyć po 20 km jak i również po 4000 km. Powietrze pojawia się w pierwszym filtrze, odpowietrzy się i jest ok. Pompa z ehabem podkładki powymieniane, pompka ręczna wymieniona nic nie kapie, nigdzie nie widać przetarć . Może ktoś już miał już takie "jaja" to coś podpowie.
miałem podobnie nowa pompka i podstawa separatora. skręcone razem w sklepie. Ktoś dał za mały oring i rozpadł się na gwincie. auto nie dymiło paliwo nie kapało ale potrafił zgasnąć. zobacz u siebie
Rejestracja:22 sie 2009, 10:16 Posty: 187
GG: 0
Samochód: f2000
Miałem podobny problem. U mnie okazał się za szczelny korek od baku paliwa. Kiedy samochód miał obroty chodził i nie było problemu, ale jak trochę postał to podciśnienie w baku odciągało paliwo z filtrów. Jeżeli w tym tkwi problem to widać po baku, bo boczne ścianki wygina do środka, wystarczy odkręcić korek i posłuchać czy zassie powietrze do baku. A może być jeszcze opcja że zaworek zwrotny nie trzyma.
Napisz co było?
Już pisze co było. Uszkodzony był smok w zbiorniku paliwa( był to samochód z chłodnią zasilanie na chłodnie ok a na pompę z powietrzem), silikon w układzie ( zatykały rurki). A najlepsze w tym jest to ,że ten samochód był 3 razy na serwisie Mana w Czeladzi i 5 razy w warsztacie w Częstochowie(autoryzowanym) a właściciela spotkałem przypadkiem w Autosie.
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 3 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę