wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
http://www.harnas.wagaciezka.com/

renault magnum MACK 390
http://www.harnas.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=34476
Strona 1 z 1

Autor:  cinek26 [ 12 lut 2012, 21:47 ]
Tytuł:  renault magnum MACK 390

witam może ktos mi podpowie mam problem z renault magnum MACK 390 kręci a nie chce odpalić pompa wtryskowa nie podaje paliwa prosze o jakies info na ten temat pozdrawiam

Autor:  marektruckserwis [ 12 lut 2012, 22:01 ]
Tytuł:  Re: renault magnum MACK 390

Sprawdzałeś czy do pompy dochodzi paliwo ? / zamarznięte filtry, smok, marznie na podstawie filtrów

Autor:  cinek26 [ 12 lut 2012, 22:17 ]
Tytuł:  Re: renault magnum MACK 390

sprawdzałem kolego przyjechałem z drogi zgasiłem i nie moge odpalić nie załacza sie listwa i nie podaje paliwa

Autor:  MechanikSochaczew [ 12 lut 2012, 22:30 ]
Tytuł:  Re: renault magnum MACK 390

schował ci zawór od gaszenia ?

Autor:  cinek26 [ 13 lut 2012, 9:27 ]
Tytuł:  Re: renault magnum MACK 390

nie wiem gdzie szukac tego zaworu gaszenia tam tylko kable jakies dochodzą

Autor:  tiger918 [ 13 lut 2012, 11:56 ]
Tytuł:  Re: renault magnum MACK 390

zaworu od gaszenia w tym modelu brak...sprawdz zasilanie sterownika silnika za siedzeniem pasażera

Autor:  cinek26 [ 13 lut 2012, 12:32 ]
Tytuł:  Re: renault magnum MACK 390

za prawym siedzeniem tan przy tym komputerze?

Autor:  tiger918 [ 14 lut 2012, 12:32 ]
Tytuł:  Re: renault magnum MACK 390

tak właśnie tam

Autor:  dokts [ 15 lut 2012, 14:24 ]
Tytuł:  Re: renault magnum MACK 390

Dolna wtyczka na komputerze za siedzeniem pasażera. Przewody 130 i 2008. Po włączeniu kluczyka ma się pojawić napięcie stałe około 5 vDC. Jeśli się pojawi, to wyłącz zasilanie, wypnij wtyczkę i sprawdź omomierzem opór pomiędzy dwoma przewodami. Nie pamiętam wartości - ale kilkadziesiąt omów. Jeśli nie ma oporu - sprawdz wtyczkę okrągłą łączącą pompę wtryskową z instalacją ( tył silnika prawa strona ).
Jeśli brak napięcia - najprawdopodobniej padł stycznik w skrzynce bezpiecznikowej ( w oryginalnym wyposażeniu ma on kolor czerwony).
Jeśli jest paliwo, a powyższe usterki nie występują - to na zimnym silniku powinien zapalić. Co innego by było uszkodzone gdyby na gorącym silniku nie zapalał. Ale to inny temat.
Pozdrawiam

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/