To dziwne bo wtedy przecież zwalnia się też hamulec postojowy przyczepy.
Hamulec postojowy w przyczepie wtedy jest nie potrzebny bo przyczepa jest już sprzęgnięta a poza tym pod kołami w dalszym ciągu znajdują się kliny.
Na kursie nas tak uczyli i kładli na to duży nacisk, najpierw pneumatyczne (przy czym pierwszy żółty) a później elektryczne już obojętne w jakiej kolejności. Tak też wymagali na egzaminie.
Rejestracja:12 sty 2010, 15:01 Posty: 116
GG: 0
Samochód: MAN
Jeśli z kolei tak na to patrzeć to kliny są zabezpieczeniem dodatkowym i też na egzaminie nie zawsze wymagają aby je umieszczać, więc gdy podłączamy pneumatykę na końcu nie są potrzebne.
Ale ogólnie tak dyskutując: co kraj to obyczaj
W zasadzie nie ma jakiegoś ogromnego znaczenia ta kolejność i jest ona konsekwencją tylko zabezpieczeń jakie stosujemy...
Egzamin swoją drogą a życie i tak weryfikuje i robi się po swojemu...
_________________ B - sierpień 2006, C - lipiec 2009, E - wrzesień 2009
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej - szaleniec” (George Carlin)
Na nic koni kupa, gdy kierowca dupa!
Użytkownicy przeglądający to forum: Semrush [Bot] i 3 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę