Witam. Borykam sie z problemem silnika Cummins. Problem jest z tym ze nie moge go uruchomic. Przy probie odpalenia z rury wydechowej wylatuje intensywny bialy dym. Wymienilem pompke paliwa, bo byla "padnieta" ale nadal problem pozostal. Sprawdzalem turbine ale wydaje mi sie ze jest dobra. Jakby byla nawet padnieta turbina to powinien i tak odpalic. Tak mi sie bynajmniej wydaje. Jak odpowietrzyc uklad paliwowy? Zauwazylem jeden odpowietrznik przy filtrze paliwa. Odkrecalem rowniez przewody wysokiego cisnienia - bez zmian. Prosze Was o rade.
a w czym zamontowany ten silnik ????
przeslij zdjecia jak sam siknik lub napisz ktory typ
generalnie powinienes miec reczna pompke do odpowietrzania ukladu paliwowego i male odpowietrzniki na obudowie filtra paliwa i glowicy
On jest zamontowany w takim dziwnym samochodzie do przeciagania naczep. Z tego co wiem na samym poczatku tracil moc, a pozniej zaczal kopcic na bialo. Po sholowaniu go do warsztatu zauważyłem ze pompka paliwa jest miekka. Wymienilem ja.
Co do typu to nie wiem dokladnie. Nie zwróciłem na to uwagi.
Reczna pompka jest. Odkrecam odpowietrzniki na filtrze ale nic to nie daje
Rejestracja:25 gru 2010, 23:04 Posty: 5113
Samochód: orange i grafitowy
pojazd to pewnie TERBERG lub coś w tym typie, a w silniku może trzeba zacząć od wymiany filtrów a potem dopiero grzebać dalej.
jak kopci na biało to ma za mało paliwa.
_________________ nie cytuję postów innych użytkowników
A dokladniej to Ferrari. Tutaj potocznie na nie mowia TUG-i. Jest to silnik 6-cylindrowy z pompa rotacyjna. Jutro sprawdze filtr ale podobno byl wymieniany.
Rejestracja:25 gru 2010, 23:04 Posty: 5113
Samochód: orange i grafitowy
jeżeli to silnik z pompą rotacyjną to być może masz zapowietrzoną pompę lub wręcz jest uszkodzona daje zbyt niskie ciśnienie - w środku w głowicy tej z której wychodzą przewody wysokiego ciśnienia są "łopatki" które są odpowiedzialne za wytworzenie wysokiego ciśnienia które idzie na wtryskiwacze.
może być jeszcze taka sytuacja że pompa ma "włączone ssanie" - zwiększona dawka paliwa na zimę by łatwiej pojazd uruchomić podczas mrozów i wtedy też będzie dymić na biało ale to mało prawdopodobne.
co do odpowietrzania miałem kiedyś sprzęt z pompą rotacyjną i odpowietrzało się ją śrubą która była umieszczona między pompą a blokiem slinika - strasznie trudny dostęp.
_________________ nie cytuję postów innych użytkowników
Ale sek w tym kolego ze ostatnio byl problem z odpaleniem tego silnika. Wowczas padl stycznik. Tak dokladnie, nie myle sie. Wymienilem go i problem znikl. No ale oprocz tego sa bezpieczniki porcelanowe. Wymienilem dwa ktore sa od odpalania silnika. Ten trzeci jest wlasnie od uruchamiania silnika w czasie mrozu no ale jego nie wymienilem chociaz jest spalony. To moze byc powod?
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 1 gość
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę