Po zgaszeniu silnika ropa wraca z powrotu w przeciągu 30sek do baku i żeby ponownie go odpalić muszę pompować na ręcznej pompce. Zaczęło się tak dziać po wymianie uszczelki pod głowicą.
Witam. Trudno połączyć te dwa problemy. Wymiana uszczelki nie może tego spowodować tego problemu. Czasem pomaga zawór zwrotny na przewodzie zasilającym, czasem ale nie zawsze. Wkład filtra paliwa zamyka otwór powrotu paliwa z komory filtra. Stosowanie dobrego filtra czasem chroni od problemu. Czasem jednak problem zostaje. Czemu sam chciałbym wiedzieć. Wykluczyłem już elektrykę. A problem pozostaje i to czasem. Może ktoś doszedł do sedna sprawy. Pozdrawiam. Roman.
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 1 gość
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę